Mindig öröm számomra, ha webáruházaknak segíthetek eredményesebben működni. De huszonéves kereskedelmi tapasztalattal a hátam mögött a piac más szereplőinek is segítségére lehetek.
5 évig beszerzője voltam a Cora hipermarket lánc műszaki osztályának, 1 évig pedig a mall.hu webplaza-nál voltam 3 szegmens vezetője Ebben látta meg a lehetőséget a Webshippy, akik felkértek egy szakmai cikk megírására.
Magyarország piacvezető kiszervezett logisztikai szolgáltatójaként a Webshippy nemzetközi szinten is kiemelkedő színvonalon segíti a webáruházakat a fulfillment feladatok teljes átvállalásával. Forradalmian új szolgáltatásuk, a Dropshippy már a termékbeszerzéssel járó terhektől is megszabadítja a webshopokat, jelentősen megkönnyítve azok életét. A Webshippy így egy olyan átfogó szolgáltatást biztosít ügyfelei számára, amelyben a webáruház üzemeltetője már minden idejét a vevőszerzésre fordíthatja, hiszen a beszerzéssel, rendelésfeldolgozással, csomagolással, rendelésfeladással már egyáltalán nem kell foglalkozni.
A Dropshippy nem csak a webáruházaknak, de a termékforgalmazóknak, importőröknek, nagykereskedőknek is lehetőség a bevétel jelentős növelésére, hiszen a termékeiket értékesítő kereskedők száma a Webshippy által kiszolgált több száz webáruházzal bővülhet. Nem kérdés, hogy ez a három szereplős üzleti modell szokatlan példa az igazi win-win-win helyzetre.
A Webshippy blogján megjelent cikkem abban segít a forgalmazóknak, nagykereskedőknek, hogy termékeiket sikeresebben értékesíthessék a webáruházaknak. A blogbejegyzést itt olvashatod el:
Hogyan tedd vonzóvá termékeidet a Dropshippy-értékesítő webáruházaknak?